TAKİP ET & ONAYLA

Translate

25 Aralık 2012 Salı

MELEKLERİNİZDEN YARDIM İSTİYOR MUSUNUZ?


MELEKLER.............RUHANİ VARLIKLAR....DOĞDUĞUMUZ ANDAN İTİBAREN SAĞ VE SOL YANIMIZDA BİZE YARDIM ETMEK, BİZİ KORUYUP KOLLAMAK İÇİN GECE&GÜNDÜZ YANIMIZDA OLAN RUHANİ VARLIKLARIMIZ MELEKLERİMİZ ...

MELEKLER, BİZLER ÖZGÜR İRADEMİZ İLE KARAR VERME GÜCÜNE SAHİP OLDUĞUMUZDAN DOLAYI ÇOK ÇOK KÖTÜ DURUMDA KALMADIĞIMIZ MÜDDETÇE HAYATIMIZA MÜDAHALE ETMEZLER..(Daha ayrıntı bilgiler aşağıda, sayfayı okumaya devam edin lütfen :)

2 YIL ÖNCESİNE KADAR BENDE HAYATIMI KENDİ HALİNDE YAŞIYORDUM. DAHA DOĞRUSU BU KONULARDA YETERLİ BİLGİYE SAHİP BİRİ DEĞİLDİM...2 YILDIR BU KONULARDA(bu konular reiki-kuantum,ra-sheba,melek enerjileri) KENDİMİ GELİŞTİRMEYE VE EĞİTİMLERİMİ TAMAMLAMAYA ÇALIŞIYORUM VE GERÇEKTEN HER BİRİNİN ÇOK FAYDASINI GÖRÜYORUM. SÜREKLİ MELEKLERİM BENİMLE BERABER VE HER İŞİM YOLUNDA GİDİYOR..SİZEDE TAVSİYE EDİYORUM.

HER AN, HER DAİM ONLAR BENİMLE, İHTİYACIM OLDUĞU HER ZAMAN YARDIMLARINI BENDEN ESİRGEMİYORLAR..NASIL DİYE ŞAŞIRMAYIN...SİZDE DENEYİN...GÖRECEKSİNİZ Kİ OLACAK... 
Nasıl Yardım İsteriz???

Bizi gerçekten her anlamda destekleyen Meleklerimiz yukarıda da söz ettiğim gibi her daim var. Her konuda ve her an onları çağırıp dileklerimizi, isteklerimizi, kaygılarımızı onlara söyleyip yardım isteyebiliriz. Bizler yardım istemeden onlar bizler için hiçbir şey yapamazlar. Yaradanın insanlara bahşettiği bir özgür irade kavramı var, yani biz istemedikçe hiç bir şekilde bize müdahale etmezler. Dolayısı ile Meleklerimizde bizden çağrı beklerler ve bu çağrı geldiğinde (yardım istiyorum dediğinizde) hemen bizler için çalışmaya başlarlar…

İletişim Nasıl Olmalı?
Meleklerimizle iletişim kurarken ilk adımımız Koruyucu Meleğimiz ile iletişim kurmaktır. 
Koruyucu meleğimizle iletişim kurmak icin ise Buyuk Basmeleklerden yardım isteyebiliriz. 

Eğer koruyucu Meleğimiz ile iletişim kurmak istiyorsak Başmelekler bu konuda da bize yardımcı olacaklardır.

Günlük Hayatımızda Yaşadığımız Sorunlar ile ilgili Meleklerimizden Nasıl Yardım İsteyebiliriz?

Meleklere her konuda danışabiliriz. Yapacağımız iş anlaşmasının tüm detaylarını ya da aklınıza gelebilecek her konuda destek isteyebiliriz. Toplantılarda güzel fikirler, sınavlarda yanımızda olmalarını ve basarı elde etmemiz icin bize yardımcı olmalarını isteyebiliriz. Güç, güven, huzur, sevgi, cesaret vermelerini isteyebiliriz. Konu ne olursa olsun fark etmez..

Meleklerle iletisim kurmak istedigimizde neler söylememiz gerekiyor?

Meleklerle iletişim kurmak istediğimizde ve onlardan yardım talep etmek istediğimizde ilk önce onların enerjisi kullanmak icin hem Rabbimizden hemde kendilerinden izin istememiz gerekiyor. Ve isimden once mutlaka Melek kelimesini kullanmamiz gerekiyor, Örnek:
- Allahım senden ve sevgili Meleklerimizden onların enerjisini kullanmak icin izin istiyorum, Teşekkür ederim. Daha sonra kullanacağimiz cümlelere herzaman Sevgili Melek ( iletisim kurmak istediginiz Melegin ismi...) veya Sevgili Meleklerim..diye devam ediyoruz.
- Sevgili Melek Mikail bugünümün korkusuz endişesiz huzurlu ve mutlu gecmesi icin bana yardimci olurmusun lutfen. Senin sevgine yardimina ve ışıgına ihtiyacim var. Hep yanimda olurmusun lütfen..Teşekkür ederim....
- Sevgili Melek Cebrail, kendime olan özgüvenimin artması icin bana yardımcı olurmusun lütfen. Arzuladıgım su...( dilek soyleniyor ) gercekleşmesi icin bana yardımcı olurmusun ve bana yol gösteririmisin lütfen. Teşekkür ederim...vs vs.


Meleklerin bizi duyduklarindan ve yanimizda olduklarindan nasıl emin olabiliriz?

Meleklerimizden iletişim kurduğumuzda ve onlardan yardım talep ettigimizde onlardan bizi duyduklarına ve yanımızda olduklarına dahil işaret isteyebiliriz.

Işaretlerin şekli şöyledir:
- vücüdunuzda enerji akışı hissedeceksinizdir, mesela ellerde karıncalanma..
- burnunuza aniden güzel bir koku gelecektir
- gözünüz beklenmedik bir anda veya herhangi yerde iletişim kurdugunuz Meleğin rengine takılacaktır.
- Yine beklenmedik bir yerde kar beyaz kücük tüy veya tüyler göreceksiniz’dir


Gökçe ÜNALAN & Melekleriniz Sizinle Olsun.......

1 yorum:

  1. ARKADAŞLAR YORUM YAZDIĞINIZI SÖYLÜYORSUNUZ ÇOK TEŞEKKÜREDERİM FAKAT YORUMLARINIZ NE YAZIKKİ BLOG SAYFAMA DÜŞMÜYOR :(((

    YanıtlaSil